Lada Gaga x Koda Kumi - collaboration




Doszły nas bardzo ciekawe słuchy o tym, że wokalistka takich hitów jak Just Dance!, Love Game czy Paparazzi Lady Gaga zamierza wydać kolejny singiel wraz z Kodą Kumi!
Magazyn VIVI potwierdził, że obie panie rozpoczną pracę nad wspólnym projektem.

Jak myślicie, czy współpraca z Gagą przyniesie Kumi wielki rozgłos?
Obecnie Lady Gaga jest jedną z najpopularniejszych piosenkarek na świecie, jej każda piosenka to wielki przebój. Możemy ja usłyszeć dosłownie wszędzie!

Czy collaboracja między obiema gwiazdami okaże się HITEM czy kompletnym NIEWYPAŁEM?

Odpowiedzi piszcie w komentarzach!

***

Na deser wspólna sesja Lady Gagi x Kody Kumi dla magazynu VIVI na wrzesień!




Credits: AyuKuuFan

5 komentarzy:

Xis pisze...

O_O Zatkało mnie.

Raffaella pisze...

Nie no,super :-) Najpierw Fergie,a teraz Lady GaGa ^^ Mam nadzieję że to prawda i będzie jakiś fajny teledysk do ich piosenki ;ddd

Anonimowy pisze...

Dobra opcja. Mam nadzieje ze zrobia cos sexy & slutty. No i chcialbym aby piosenka byla o niebo lepsza niz ta z FERGIE :/

Anonimowy pisze...

Nie przepadam za GaGą, ale rozgłosu dla Kumi nigdy za wiele. Jestem na TAK! xP

Nana-chan pisze...

Fajnie by było gdyby było głośno o Kumi=)Może szkoda,że z GaGą ale jakoś ujdzie;p