Koda Kumi Exclusive! / polish text




Tłumaczenie wywiadu Kumi Kody z listopadowego wydania magazynu ViVi po polsku tylko na Kumi-Land ! :)


"Dla piosenki z filmu Kamui Garden, to był mój pierwszy raz gdy napisałam słowa w "beznadziejnej samotności."


Dostałam zamówienie od dyrektora na napisanie tekstu piosenki do akompaniamentu - dźwięku do części opery. Kiedy pierwszy raz usłyszałam melodię nie potrafiłam sobie wyobrazić mojego chrypiącego głosu w tak pięknej piosence. Posiadałam wątpliwości jak miałabym to zrobić. Ale w tym zamówieniu odkryłam nową siebie. Myślę, że to ważne dla mnie aby walczyć z tym uczuciem. Więc odpowiedziałam, że to zrobię chociaż czułam się bardzo zdenerwowana.

W filmie 'Kamui Garden" bohater Kamui jest uważany za zdrajcę gdy wychodzi z klanu shinobi w poszukiwaniu wolności. Ku jego nieszczęściu jego los zostaje walką przeciwko shinobi. Ponieważ jest ciągle ścigany każdy kto pojawia się blisko niego jest w poważnych tarapatach. W związku z tym wybiera drogę decydując się żyć w sposób gdzie nie kontaktuje się z nikim innym. Myślę, że to najprawdziwsza smutna historia. Osobiście, kiedy moje serce zostaje złamane czuje się jakbym miała umrzeć lecz następnego dnia chcę żyć długim życiem jeszcze raz. Jestem osobą, która tylko pije zdrowe napoje (śmiech). Musiałam stworzyć taki obraz świata, gdzie istnieje tylko samotność bez nadziei co było dla mnie najtrudniejszą rzeczą. Do tej pory napisałam wiele utworów gdzie w środku jest smutek lecz obecnie towarzyszą mu pozytywne uczucia.

Po tym jak po raz pierwszy przeczytałem scenariusz zacząłem pisać do niego tekst. Z punktu widzenia filmu czułam światłość w tym świecie. Gdy zrozumiałam i doceniłam film postanowiłam napisać słowa. Podczas gdy przyjmowałam i przekazywałam informacje zaczęłam pracować. W trakcie trwania filmu zaśpiewałam i nagrałam piosenkę. To było całkiem trudne lecz kiedy skończyłam Alive i usłyszałam moją muzykę w jednej ze scen, film został wyposażony bardzo dobrze i... byłam naprawdę szczęśliwa, byłam naprawdę poruszona.

To piosenka, którą Koda Kumi nie mogła sobie nawet wyobrazić aż do teraz.
Więc proszę, sprawdźcie ją!

"Niespokojna, efektowna taneczna-melodia jest moim pochodzeniem, chce przedstawić stabilną i seksowną kobietę."

Kiedy czytam listy od fanów wiele osób mówi mi, że lubią moje ballady i śliczne ballady. Ale gdy śpiewam moje fajne, seksowne piosenki na żywo wszyscy są podekscytowani. Kiedy śpiewam Ecstasy, utwór z mojego wcześniejszego singla myślę o rzeczach jak: "... jakoś czuję się jak Koda Kumi". Psychical Thing ma niuanse znaczeń jak: "czuje to w swoim ciele" i "podążaj za swoimi instynktami". Dlatego, w klipie ze sceny w klubie tańczę intensywnie, wlewając w siebie alkohol itp. co tworzy seksowne uczucie dorosłości.

To przeciwległy biegun w stosunku do klasycznego Alive. Aktualnie te dwie piosenki są połączone wzajemnie przez temat samotności. Nie ważne ile razy zostałeś porzucony, bez względu na to ile razy musiałeś udawać, że jesteś silny, kiedy jesteśmy razem nadal możemy poczuć całkowitą samotność. Śpiewam o kobiecej samotności i osamotnieniu. Kiedy ludzie czuja samotność: "Jestem samotny" w sensie, że jest to pozytywną rzeczą, nieprawdaż ? Pragnę przekazać takie wiadomości.

Dziesięć lat nie było czasu aby spojrzeć wstecz (śmiech). Podróż z mojego debiutu do teraz... nie była spokojna. Siła od wszystkich wokół mnie była duża. Nawet podczas noszenia wysokich obcasów nie mogłem chodzić na wyboistej drodze bez potknięcia. Dziękuje wszystkim, którzy mnie wspierali. Kiedy wydałam mój 10 album, chce wydać płytę BEST i książkę podobną do poprzednich - Koda Shiki. Chcę też spróbować napisać kilka moich prawdziwych poglądów, które uległy zmianie od czasu kiedy już się zbliżyłam do trzydziestki (śmiech).

Przepraszam za błędy i niedociągnięcia!

Tłumaczenie: Aga_Inez

Brak komentarzy: