[CHANGES] New layout!



Jak już chyba każdy zauważył wystrój Kumi-Landu zmienił się o 180%! Przez dłuższy czas blog był ozdabiany przez cukierkowy i pełen żywych kolorów szablon dlatego postanowiłam zmienić jego klimat na nieco stonowany i mroczniejszy. Osobiście uwielbiam taką stylistykę dlatego mam cichą nadzieję, że przyjmiecie ten zabieg z aprobatą. Na tak zwany "nowy początek"na blogu pojawi się kilka nowych opcji, które będę powoli wdrażać w życie.

Na koniec chciałam bardzo podziękować pewnej osobie, która poświęciła swój 
cenny czas na pomoc przy htmlu. Bez niej nic nie ruszyłoby z miejsca
 i wymiana szablonu oraz innych gadżetów nie doszłaby do skutku.

Dziękuje bardzo

4 komentarze:

Xenobia4 pisze...

LOVE the new layout!

Unknown pisze...

Nice to hear that! Thank you so much ;3

Guilty pisze...

Z tych wszystkich szablonów, jakie do tej pory widziałam na blogu, ten jest zdecydowanie najlepszy :D

Unknown pisze...

Dziękuje, bardzo mi miło ^^