Koda Kumi vs. Tila Tequila

Ostatnio oglądnęłam prawie wszystkie teledyski Kuu gdy trafiłam na videoklip do piosenki "Juicy". Kumiko wygląda w nim bardzo sexownie, uwodzi innych facetów i leży w pościeli... Ale zaraz, czy ja tego gdzieś przypadkiem nie widziałam? Przypomniałam sobie wtedy klip gwiazdeczki MTV - Tili Tequilii "Paralyze". Sceny w łóżku są niemal identyczne. Obczaiłam oba klipy i doszłam do wniosku, że coś jest nie tak... Koda wypuściła teledysk do utworu "Juicy" w 2006 roku, zaś Tila "Paralyze" o wiele później. Czy to tylko zbieg okoliczności czy Tila celowo "podkradła" Kodzie kilka scen?!
Jakie jest wasze zdanie?


Widzicie jakieś podobieństwo?
Screeny:
1_14.jpg (191 KB)
2_2.jpg (160 KB)
3_3.jpg (173 KB)


Teledyski do porównania:
- Koda Kumi - Juicy:
Juicy - Koda Kumi

- Tila Tequila - Paralyze:

2 komentarze:

agaczu pisze...

jeżeli chodzi o Kuu to więcej scen "łóżkowych" jest w teledysku 24

Anonimowy pisze...

Nie wypowiem się w tym temacie ale ja uwielbiam Tilę Tequilę i jej muzykę chociaż Kumi też :D