Offtopic / KAT to VERBAL & Younha



Od czasu do czasu na Kumi Landzie staram się wprowadzić coś innego niż tylko Kodę Kumi, od tak, żeby nie stało się nudno :)

Znajdując trochę czasu przeglądnęłam znajome blogi, które znajdują się w dziale BEST SITE i znalazłam kilka ciekawych newsów na temat nowych singli czy też video klipów.

I tak pierwszą rzeczą, która godna jest uwagi, to kawałek KAT na featuringu z VERBALEM (m-flo). Piosenka S.O.S - SAME OLD SONG, to lekki pop/soulowo/jazzowy utworek przyjemny dla ucha z ładnie zrobionym video klipem (Verbal jako kukieła rządzi!)... i mimo, że VERB to zawodowy Mc hip-hopowiec, nieźle dopasowuje się do klimatów KAT.

Video:



Younha - jeszcze do niedawna to imię nic mi nie mówiło, ale ta dziewczyna zwróciła na siebie moją uwagę dzięki... Fryzurze! Koreańsko - japońska bardzo ładna piosenkareczka wystylizowana na Rihannę - takie było moje pierwsze błędne wrażenie.
Ale po przesłuchaniu najnowszego singla i kilku innych piosenek stwierdziłam, że nie jest tak źle, a szczególnie jeżeli ktoś lubi Hitomi Takahashi albo Jyongri, bo Younha wpisuje się w tą grupę piosenkarek.

Zobaczcie jej najnowsze video Telepathy:



Source: jpopkpop

Brak komentarzy: