[INTERVIEW] GET-Core


Pop diva Koda Kumi udzieliła niedawno wywiadu dla portalu GET-core, gdzie omówiono jej nowy album Dejavu i przyszłe koncerty na Kyushu.


Tytuł twojego nowego albumu to Dejavu, dlaczego wybrałaś akurat tą nazwę?
***
Zdecydowałam się na tą nazwę ponieważ płyta jest pełna oryginalnych piosenek, które niosą, ze sobą uczucia podobne do Dejavu.
Jest to zwrot po francusku, przyjaciel powiedział mi, że uczucie to ma się wtedy kiedy mimo tego, że ból istniał w przeszłości, to wciąż istnieje w nas ból który trzeba w sobie pokonywać. Po przesłuchaniu albumu, ta nazwa zdawała mi się idealnie pasować.

Jak powstawał album?
***
Gdy spojrzę obiektywnie na Kodę Kumi, myślę, że istnieją dwie moje osobowości.
Istnieje prywatna Kuu-chan i artystka Koda Kumi.
Ten album zawiera w sobie moje 'dwie wersje'.

Więc jest on (album) Koda Kumi-ish?
***
Jestem jak Fumiko z 'Lupin 3' (seria anime), Koda Kumi ma taki sam image, jest sławna i silna. W porównaniu z prywatną kuu-chan jest tak inna jak lew i królik.

Twój teledysk do singla POP DIVA przedstawia silną kobietę walczącą z mężczyznami.
***
PV jest zupełnie jak film, a swoją moc czerpie z piosenki.
W klipie wizerunek silnej kobiety i jej walki był trochę przesadzony, ale myślę, że obecne kobiety są i tak bardzo mocne, stają się też mięsożerne i zaczynają dorównywać silnym facetom.
Są na świecie kobiety, które nigdy nie uroniły łzy , jednak są też chwilę w których muszą podejmować decyzje i przechodzić próby, mam nadzieję, że piosenka wyraża to co odczuwają.

Masz wiele piosenek o miłości, czy ich tekst opowiada o twoich własnych doświadczeniach.
***
Podczas pisania tekstów do piosenek istnieje wiele przykładów, w których można pisać o własnych doświadczeniach. Czasami kiedy piszę tekst przeprowadzam wywiady z moimi przyjaciółkami, ponieważ moje własne doświadczenia nie są wystarczające. Kiedy słucham o doświadczeniach miłosnych innych, uczę się jak wyrażać wiele różnych uczuć.

Wiesz. że tworzysz sobie wizerunek 'bogini miłości'?
***

Hahahahaha mam skłonność do zakochiwania się, jak się wszystkim wydaję.
Jeżeli nie jesteś w nikim zakochany czujesz pustkę.
Więc nawet jeżeli piszę teksty o miłości jestem trochę przygnębiona.

W tym roku wyruszasz w trasę koncertową, która zabiera Cię na Kyushu.
Planujesz przystanki w Fukoka, Oita i Nagasaki.
Jakie koncerty chcesz dać?
***

To moja pierwsza tak duża trasa od 5 lat.
Przede wszystkim chciałabym śpiewać dla fanów ballady.


Source:
Nishi Nippon Shinbun, LiDaYu_Ran@JPM, Kumi-Flash

Brak komentarzy: