[POST] Koda Kumi's dog Rum passed away


Mamy dla was niestety smutną wiadomość, którą Koda zostawiła na stronie swojego fanclubu.
Ujawniła, że jej ukochany pupil RUM niedawno odszedł do psiego nieba.

RUM był pieskiem bardzo popularnym pośród fanów gwiazdy, występował z nią w wielu sesjach zdjęciowych i klipach (Candy, Wind).


Przepraszam za tak nagły post.
22 lutego o 2:28 RUM zmarł.
Ponieważ byłam wtedy w trakcie promocji, nie chciałam wszystkich martwić tą wiadomością.
W lecie trzy lata temu, serce RUMa zaczęło szwankować po złym przyjęciu się leków.
Powiedziałam, że będzie dobrze, jeżeli odejdzie w czas świąt zeszłego roku, jednak on zrobił to w lutym. Trudno było mi się pogodzić z rzeczywistością i myślę, że nawet teraz jest trudno mi to zaakceptować, ale musiałam przekazać tą wiadomość wszystkim zanim zacznę trasę koncertową.
Jestem pewna, że RUM obserwuje mnie z nieba.




Source:
kumi-flash, DagaSkywalker@KL, japaneseentertainment@tumblr

Brak komentarzy: