[CHANGES] Spring Layout



Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany!

Nowy wygląd Kumi-Landu kłania się nisko przed wszystkimi! W swojej pracy starałam się jak najlepiej oddać ogólny charakter obecnej pory roku, która niestety nie odzwierciedla się w rzeczywistości. Mam jednak nadzieję, że wraz ze zmianami na blogu uda mi się przywołać wiosnę ^^ Jak nie trudno zauważyć nagłówek został zrobiony "na bogato", za pomocą jasnych barw i przeuroczych dodatków wprowadziłam tutaj nieco życia. To mała odskocznia od poprzedniego wystroju, ale czy udana? Czekam na wasze opinie!

Podziękowania dla dobrego duszka od strony technicznej

P.S. W pełni dopracowana odsłona K-L pojawi się już jutro. 
    Również na bloga zostanie dodana notka specjalna!

2 komentarze:

amuraa pisze...

łaaaaa! k-l wygląda świetnie! to z pewnością jeden z moich ulubionych szablonow, jeżeli nie najlepszy :-) myślę, ze strona wygląda zdecydowanie lepiej w jasnych barwach ;-) gratuluję!!!

Unknown pisze...

W końcu! Czekałam aż się wypowiesz o nowym szablonie ^^ Dzięki mała za te miłe słowa :*