[NEWS] Koda Kumi is pregnant!

Przedwczoraj świat obiegła plotka, o tym że Kumi spodziewa się dziecka. Tabloid Josei Seven uzyskał kilka znaczących informacji od bliskiej osoby z otoczenia gwiazdy. Znajomy piosenkarki wyjawił, że jest ona we wczesnym etapie ciąży i Kenji zmartwiony jej zdrowiem nie chce się od niej oddalać nawet na sekundę. Jako potwierdzenie dodał, że gdy Kumi tylko dowiedziała się o ciąży zalecono jej wybranie się do dentysty (na które nie miałaby czasu po porodzie). Piosenkarka kilka dni po ogłoszeniu małżeństwa była widziana wraz ze swoim narzeczonym na ulicy w płaskich butach i ubraniu składającym się z kilku warstw, które miało chronić ją przed zimnem.

Zdjęcia z magazynu!



Jak się okazało to PRAWDA !!!

Piosenkarka na oficjalnej stronie napisała kolejne ogłoszenie, tym razem potwierdzające swój stan błogosławiony!

Cześć wszystkim!

Chciałam ogłosić to jako pierwszym swoim fanom lecz po rozmowie z lekarzem powiedziano mi, że nie powinnam tego robić do czasu aż będę w stabilnym okresie ciąży. Dlatego nie mogłam powiedzieć wam tego wcześniej. Po tym jak wyciekły wiadomości o mojej ciąży wielu ludzi było zmieszanych. To nie było moim zamiarem więc zdecydowałam się napisać ogłoszenie wcześniej niż zaplanowałam. W tym czasie zostałam obdarzona nowym życiem!

Wraz z tym nowym życiem, modlę się codziennie żebyśmy w trójkę byli szczęśliwi jako rodzina.

Mam nadzieję, że wszyscy będą czuwać nad nami ze swoimi przyjaznymi oczami.


Jeśli chodzi o trasę, muszę pomyśleć nad swoim ciałem i obecnie dyskutuje o tym wraz z moimi pracownikami.
Powinnam dać ogłoszenie najwcześniej w przyszłym tygodniu więc mam nadzieję, że wszyscy będą na mnie czekać.


Mamy również kilka zdjęć, na których Kumi już nie musi kryć, że jest w ciąży.



Kumiko kwitnie nam w oczach i emanuje od niej szczęście.
Gratulujemy przyszłej żonie i mamusi! :)

Credits:
tokyohive.com, Official site
2055sho@twitter, Kumi-Flash

Brak komentarzy: