[NEWS] Koda Kumi & KENJI about upcoming marriage



Pojawiły się kolejne szczegóły dotyczące zbliżającego się ślubu Kumi i Kenji'ego z zespołu BACK-ON!

Rzecznik gwiazdy podkreślił, że Kumi nie jest w ciąży i powiedział, że "papużki nierozłączki" już pod koniec grudnia zostaną małżeństwem. Zarówno Kumi jak i Kenji należą do tej samej agencji muzycznej i zbliżyli się do siebie podczas współpracy nad piosenką Poppin' Love Cocktail feat. Teeda. Utwór został skomponowany przez zespół BACK-ON, a Kenji udzielił swojego wokalu w refrenie. Poppin' Love Cocktail feat. Teeda pochodzi z 50 singla piosenkarki o nazwie 4 TIMES, który został wydany z sierpniu tego roku.

Wiadomość od Kumi o tym jak zaczęła się jej znajomość z Kenji'm:

"Zaczęło się gdy muzyka [BACK-ON] zwróciła moją uwagę i zaproponowałam im stworzenie wspólnej piosenki... wtedy się w nim zakochałam. Kiedy z nim jestem zawsze się uśmiecham i mogę pozostać sobą i... Zatrzymam się tutaj, ponieważ jest zbyt wiele rzeczy do powiedzenia. W każdym razie on jest wspaniałym człowiekiem, który zaakceptował kogoś takiego jak ja."

Również Kenji podzielił się tą wspaniałą wiadomością na oficjalnej stronie swojego zespołu:

"Przepraszam, że zaskakuje was z tym nagłym ogłoszeniem. Ja, BACK-ON KENJI03 biorę ślub pod koniec tego miesiąca z Kumi Kodą, z którą się spotykam. Mimo, że nie jest to długi czas odkąd się poznaliśmy zdecydowaliśmy iść przez życie razem jako partnerzy. Moim celem jest być najbardziej dynamiczną parą małżeńską we wszechświecie. Proszę czuwajcie nad nami ze swoimi przyjaznymi oczami."

Credits:
tokyohive.com

Brak komentarzy: