[NEWS] Koda Kumi Live Tour 2012 is cancelled



Piosenkarka na swojej oficjalnej stronie poinformowała, że ogólnokrajowa trasa koncertowa Koda Kumi Live Tour 2012
została odwołana i wszystkie bilety zostaną zwrócone.
Po wielu dyskusjach z pracownikami piosenkarka uznała, że nie będzie mogła dać z siebie wszystkiego podczas występów na żywo. Zdecydowała odwołać swoją trasę koncertową, która miała rozpocząć się
w kwietniu. Ogłosiła również, że podczas swoich urodzin (koniec jesieni) wystąpi na żywo.
Szczegóły tego koncertu zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.


Wpis Kumi na oficjalnej stronie:

"JAPONESQUE to album wypełniony utworami, które przygotowałam będąc zakochana. Miałam wiele pomysłów aby zaskoczyć was podczas kolejnej trasy koncertowej. Jest mi bardzo przykro, że z powodu mojej kondycji nie będę mogła dać z siebie wszystkiego
i dlatego zdecydowałam anulować przyszłe koncerty.


Chce przeprosić wszystkich, którzy czekali na moją trasę.
Nie sądzę, że to zrekompensuje jej odwołanie, ale chce zobaczyć was jak najszybciej i w rocznicę moich urodzin, przyszłej jesieni 2012 roku chce wystąpić na żywo. W tym czasie przekroczę 30 lat,
będę szczęśliwa jeśli spędzę ten dzień razem z wami. Obawiam się, że nie będę mogła zmieścić się w kostium, ponieważ będę zaraz po porodzie.


Gdy bliższe szczegóły zostaną ustalone zgłosimy to wam jak najszybciej.
Po bezpiecznym porodzie,
nie mogę się doczekać dnia,w którym się zobaczymy.


Z całą moją miłością."


Credits:
tokyohive.com, natalie.mu

Brak komentarzy: